-Trött och mycket att göra.

Idag är jag faktiskt sjukt trött.Känns som att jag skulle kunna sova typ 1 år utan att vakna.

Det roliga med varför jag är så trött beror inte på Liam som man kanske skulle kunna tro.Nä,här är det han storebror som stiger upp före tuppen.Liam är en riktig tjuvsovare och brukar sova till 8 typ.Tänk vad mycket egentligen man fick sova när man bara hade 1 barn.
För nu finns det ingen tid till att vila eftersom Lucas inte vilar något på dagarna.Så det är fullt ös från 6 på morgonen till ungefär 8 på kvällen.
Men det är nog även detta bajsväder också.Det är ju fan mörkt dygnet runt.

Förövrigt har jag grymt mycket att göra idag,så att vila ligger väldigt långt ner på do to listan.Eftersom jag alltid väntar till sista minut med saker och ting blir det ofta såhär!

Ja just ja.Det har ju varit helg.Vad har vi gjort i helgen?

Lördagen började med att vi hade morgonmys med pojkarna i sängen.Eller Liam låg och gymma och Lucas trodde nog att våran säng var en hoppborg.
Vid lunch satte vi oss iallafall i bilen för att fara till pojkarnas farfar.Väl där körde vi 4-hjuling vilket Lucas inte alls ville sluta köra.Han blev verkligen arg varje gång vi stängde av den.Eftersom det var så fint väder så tog hela familjen en härlig promenad i skogen.
Mys!

Tack för mig så länge!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: