-Svar på kommentarer.

Anonym om -Tradera,Mallorca och skoter.:
Hur har ni råd med allt?Jag menar, ni har ju flera skotrar och en fyrhjuling va? Och av bilderna att dömma har ni nyrenoverat hela huset.Och du är väl mammaledig?Jag antar att ni har mycket lån.

Svar:
Hur vi har råd med allt?Ja du,vi jobbar som alla andra.Jag har ju inte varit mammaledig hela livet.Och vi har ju 2 heltidsjobb och tjänar väl inte sådär jättedåligt ändå.Och när båda jobbar går det ganska fort att spara ihop pengar.
Om vi har mycket lån?Vi har nog mindre lån en dom flesta som har hus.Med huslånet och vårat billån så har vi lån på 600000 kr,om ens det.Vi har inte lånat en enda krona för att renovera.Och vi har inte heller lånat en enda krona för att köpa skotrar eller andra leksaker.Ska jag vara ärlig så är jag livrädd för lån.När vi skulle låna till våran bil så låg jag sömnlös en hel natt!
Vi har den filosofin att om man ska handla saker så ska man även ha råd att handla.
Flera skotrar?Njae,vi har ju en var.Lät ju nästan som att vi skulle haft sisådär 10 stycken.Och Lucas har en mini 4-hjuling.

Therese,Leo och Isaac
om -Välkommna till oss!:
så fint ni har de hemma, har ni renoverat mkt? sen en fråga, vars har ni köpt soffan? är ute efter en liknande men har inte hittat nån...vad är de för mått på den?

Svar:
Vi har nästan renoverat alla rum nu.Det enda rummet vi har kvar är typ toaletten.Så vi renoverar som något hela tiden.Sen är jag en person som bli less typ tapeter efter typ ett halvår,så då måste Tony tapetsera om lite då och då!
Soffan är inköpt på EM här i Piteå.Men jag såg även att den fanns på deras hemsida.Den heter FORMA BIG hörnsoffa med divan och öppet avslut.

Josefina om -Jag har kommit på det!:

Hej!Vars kommer tapeterna ifrån,vilket märke?Precis de färgerna på den rosa/orange randiga som jag hade tänkt mig!/Josefina

Svar:
Jag vet inte.Jag hittade bilden på GOOGLE.Men jag kan tänka mig att det är någon disney tapet eftersom Mussepigg är avbildad.




Postat av: Sofia

Haha, den svenska avundsjukan kallas det väl? =)

2010-10-21 @ 08:01:02
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Och så kom det en sån där anonym kommentar!

Att folk OOOOOOOOORKAR bry sig,jag fattar inte!

Språlla eg. OM ni hade tagit lån,hade det gjort någon skillnad?Nej vissa har ingenting innaför pannbenet.Ta och jämför IP-adress och se om denna har kommenterat med namn förut.Det är säkert någon avundsjuk jäkel som har en massa lån själv.

Åhh,jag känner att jag blir irriterad!

Kram!

2010-10-21 @ 08:27:45
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: jessi

Att du ens svarar på dom anonyma inläggen...Låt dom avståndstuffa förbli avståndstuff.

Ha en bra dag tjejen!!! Kram

2010-10-21 @ 08:47:31
URL: http://jessilundgren.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: