-Söndag hela dagen.

Jag vaknade på fel sida imorse.Dagen började inte alls bra eftersom jag redan från det jag steg upp var allmänt irriterad.

Men det gick bort när jag och Lucas bakade negerbollar.Det är så himla roligt att baka med honom.Hälften av satserna man gör äter ju Lucas upp.Man hinner knappt vara med!
Men Lucas tycker det är riktigt kul att baka.
Imorrn funderar jag på om vi skulle ha bakat några kärleksmums eller något annat.
Personligen är jag inte så mycket för att baka.Men eftersom han tycker det är så kul så blir det ju som automatiskt kul!

Strax efter lunch kom moster Bella och David hit.Vi bestämde oss för att laga middag ihop så vi for och plockade upp moster Lisa för att sedan fara på Willys.
Vi handlade och sedan for vi till mamma och pappa för att göra maten där.Eftersom mamma jobbar hela helgen hade ju pappa inte så mycket emot att vi gjorde maten där!Kan ju säga att min käre far inte är någon vidare mästerkock!

Maten blev väldigt god!

Nu sitter hela familjen och tittar på Hitta Nemo.Det är snart sängdax för Lucas och sedan är det bara att göra Liam klar för sängen!

Ha en bra kväll.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: