-Skriv en rubrik tack!

Jag och småpojkarna tog en sväng förbi jobbet på förmiddagen.Blev att surra en stund med Fredrik och John.Fan alltså vad mycket man missar när man inte är på jobbet.Det händer ju så sjuk mycket om allt och alla.Och om jag säger såhär.Linbäcks vet allt om alla!
När jag var gravid med Lucas så berättade jag det för en person.Det tog 5 minuter och sedan visste alla!Så ni förstår vad jag menar!
Tur iallafall Fredrik håller mig lite upptaterad så jag vet vad som händer.För ni som känner mig vet att jag är nyfiken.

När vi kom hem åt vi lunch och sedan var det väl tänkt att vi skulle ha städat lite grann.Men hur kul är det?Så istället for vi till Jessica och Zelda i Norrfjärden och drack kaffe och surrade.Mycket trevligare än att städa!

Till middag blev det palt hos mamma,riktigt gott.Jag kan nog inte säga det för många gånger.Men min mamma,hon är det absolut bästa!

Nu ikväll har vi roat oss med att ringa till olika försäkringsbolag.Helt sjukt vad det skiljer sig mellan dom!

Lucas har även hunnit duscha.Det verkar vara hans nya favoritsysselsättning!Och Liam har förövrigt varit i hoppgungan för första gången.Och igår var han riktigt nära på att vända sig från rygg till mage.

Nu sover barnen så jag ska lägga mig i soffan och bara njuta av tystnaden!

Ha en bra kväll!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: