-Många undrar..

Först vill jag tacka för alla fina kommentarer!Det värmer i hjärtat.Tack så mycket!

Sedan är det ju många som undrat varför vi gifte oss som vi gjorde,och varför vi gjorde det i hemlighet.

Ja,vi hade tänkt att gifta oss till sommaren ute någonstans.Men efter att vi fick vänta 2½ månad på att skriva faderskapet med Liam så bestämde vi oss för att gifta oss före sommaren.
Egentligen var det väl först tänkt att vi skulle "slå till" och gifta oss när Liam döpdes.Men det blev aldrig av att vi gjorde det.

Vi köpte en ny skoter istället för att ha ett stort bröllop.Skotern är liksom våran "bröllopsgåva" till oss själva.Jag lägger helldre 115000 tusen på en skoter än på ett bröllop.Jag älskar ju inte Tony mer bara för att jag har ett stort bröllop.
Och hade vi inte haft barn så skulle vi nog inte ha gift oss.Så man kan säga att vi har gift oss av pratiska skäl.(Klart att jag även älskar honom.Men ni fattar!)
Och varför det blev i hemlighet var för att då känner sig ingen utanför.Då är det inte orättvis mot någon.Men till sommaren hade vi tänkt ha en grillfest eller något för att fira att vi gift oss.

Och det var så vi ville ha det.Vi lägger helldre våra pengar på en skoter.Liiiiiite roligare!

Men nu är vi allafall gifta!


Postat av: Jessi och Ville

Grattis till er =)

2010-10-28 @ 18:10:37
Postat av: Malin [Foto & vardag]

Jag förstår er! Vi gifte oss också i hemlighet av anledningen att ingen skulle känna sig utanför (eller snarare alla som inte fick komma, hehe!) Men ett grattis till i alla fall! :)

2010-10-28 @ 19:25:12
URL: http://mandarinklyfta.se
Postat av: Nadia

Stort grattis! :) Om jag inte redan sagt det? :)

Hursomhelst, man ska göra som man själv tycker! Fint som fan är det oavsett om man gifter sig i stadshuset eller i en kyrka, det är då ett som är säkert!



KÄÄÄRLEEEEEK! Kramar!

2010-10-28 @ 19:43:53
URL: http://nadiahill.se
Postat av: Malin [Foto & Vardag]

Så sant! Sen gjorde vi även det mycket för min skull. För att slippa bli besviken för att ingen i min släkt närvarade..

2010-10-28 @ 23:12:36
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Nadia

Haha hoppas ni fick till det! Man behöver det och världen blir en trevligare plats med mera pökande mellan alla som älskar! :-)



Jag vill gärna fika! Alltid på! Dock är det som dagtid jag kan. Med tanke på omständigheterna nu så vill jag inte fara iväg så mycket på kvällarna när Simon är hemma! =)



Godnattkram! :D

2010-10-28 @ 23:28:00
URL: http://nadiahill.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: