-Mammas Lucas har ajajajaj i örat säger han.

Lucas har varit väldigt ledsen i början av natten.Och det är verkligen inte likt honom.Han brukar vilja gå och sova,och sedan sova till han vaknar på morgonen.
Men inatt har han varit otröstlig.Jag har suttit med honom och strykt honom över håret.Men han har bara vridit och vänt sig och gråtit.
Och därimellan har han sagt att han har AJAJAJAJAJ.
Men hur mycket ska man tro på vad en 2 åring säger?
Jag trodde att han kanske på sin höjd hade ont i benet typ.Men han blev bara mer och mer panikslagen och grät högre och högre och sa AJAJAJAJAJ och tog sig på höger öra.
Så då klickade det iallafall för Tony.
Så Tony frågade vart han hade ajaj och självklart tog han sig för höger öra.
Stackar liten..

Vi tog iallafall upp honom och gick ner i soffan och satt där en bra stund.Jag ringde även mamma sådär 00.30 på natten för att fråga vad jag skulle göra.
Vi gav honom en alvedon och lite nästroppar och efter en stund slutade han att gråta.Och efter yttligare en stund så somnade han faktiskt om i sin säng.
Och där har han sovit till 06.00 då han vaknade igen och var ledsen.Men har man ont i örat så får man vara ledsen.

Nu när jag frågar honom vart han har ont så tar han sig för samma öra hela tiden.Men som sagt.Det är ju svårt att riktigt "lita" på vad en 2-åring säger.
Men när han ändå säger att han har ont på samma ställe gång efter gång så borde det ju vara något..

Men jag ska ringa farbror doktorn så att dom får titta honom i örat.Heldre att jag är där en gång för mycket än en gång för lite.

Nu tycker jag att mina småpojkar ska bli friska.♥



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: