-Jobb är kul!

Vi har verkligen inte vara still många minuter en dag som denna!

Eftersom jag nästan börjar bli orolig att dom ska glömma bort mig där borta på jobbet så packade jag in pojkarna i bilen i morse och for dit för att påminna alla att jag lever!
Som tur var verkade alla iallafall känna igen mig!
Det verkar även vara fullt ös där borta,övertid och allt.Jag skulle så jättegärna vilja jobba lite då och då.Så jag sa att det är bara att ringa om det behövs folk efter 4 för då är ju Tony hemma.
Skulle som sagt vara kul att få jobba av sig lite grann!

Vi har även hunnit vara på stan med moster Bellan.Blev därimot inget köp där,men eftersom jag är nog duktig på att handla så kanske det var lika bra?

Nu sover våra sockerpojkar och pappan har kommit hem från jobbet.Nu blir det lite film innan mamman också ska sova!

Postat av: Nadia

Det ÄR skitbra. Men tyvärr så är det fortfarande ett faktum att kvinnor, helst i kvinnodominerade yrken, lägre betalda än män. :/



MEN varje gång man får höra motsatsen blir man ju peppad! En vacker dag.. En vacker dag.. ! :D

2010-10-07 @ 00:06:25
URL: http://nadiahill.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: