-Fredagsmys och ekologiska digestivekex.

Då var helgen äntligen kommen!Jag bara älskar helgerna när hela familjen är lediga.Jag älskar att sitta och dricka kaffe med pappan på mornarna och bara prata svammel.

Varje Fredag är vi på affären hela familjen för att köpa lite gott till Fredagsmyset.Lucas får alltid köra egen vagn på helgerna.Och han är bara för söt när han kör i affären.Han springer absolut inte omkring och racar med den.Han går i lugn takt med oss.Men därimot kan det slinka ner ett och annat i hans vagn om man inte har honom under uppsikt.
Igår hamnade ett äpple och ekologiska digistivekex i vagnen.Därimot så blåvägrade han att ha chipsen i sin kundvagn.Dom kastade han ut och sedan forsatte han att gå.
Sötkorven våran.♥

Vi hyrde även Madagaskar 2 som hela familjen satt i soffan och såg.Men jag tror pappan var mer intresserad av filmen än Lucas.Det gick knappt att få kontakt med honom.Och efter att Lucas gått och lagt sig forsatte pappan att se klart den.

Efter att båda pojkarna somnat släckte vi ner och tände lite ljus och satte på en film.Men vi hann inte se länge innan pappan sov.Och eftersom jag inte ser en rysare själv stängde vi av och gick och la oss.
Jag ska inte säga vilken tid eftersom der är grymt stor pensonärsvarning på oss.Men är man i säng i tid är man inte trött när pojkarna vaknar 6.

Nä,nu måste vi börja klä på oss om vi ska komma iväg denna dag!

Postat av: millaoalice

Haha, ja jag brukar också hålla tyst om när vi lägger oss på helgerna ;p Men som du säger, då är man pigg kl. 6 :)

2010-10-02 @ 12:48:04
Postat av: Jane

haha skulle gissa på klockan halv nio... ;)

2010-10-02 @ 15:31:14
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: