-Fredag.

Då var det Fredag igen!Om tiden ska springa iväg såhär fort så är man ju snart 50.

Alltså.Nu är det så att våran lilla Liam hatar tutten (nappen).När Liam vaknar på natten så behöver man ju inte stoppa in tissen dirket i munnen på honom.För ibland vaknar han typ efter 2 timmar,och då är han ju inte hungrig.Men när jag stoppar i tutten i han mun spottar han bara ut den och blir arg.Så det enda sättet för att han ska somna om är att ge han lite tisse.
Han är verkligen en liten tissepojke.Fick han så skulle han nog hänga vid dom hela dagarna!
Men snart ska jag vänja honom med att ta nappen!Det underlättar ju ibland!

Idag har vi inget inplanerat iallafall.

Postat av: Stina

Har du provat olika sorters nappar? Det kan ju vara någon som han hellre vill ta. Min son tog bara dom raka (eller hur man nu ska säga) av silicon och då har jag nog provat alla på marknaden:) Lycka till.

2010-10-22 @ 09:28:16

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: