-Älskade lillebror 3 månader.

Idag blir våran älskade lillebror 3 månader.♥


Alldeles nykläckt.


Liam 1 månad.


Liam 2 månader.


Liam 3 månader.



Postat av: Malin [Foto & Vardag]

Hehe skönt att man inte är ensam med könstypiska kläder då :P

2010-10-14 @ 07:57:11
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Malin [Foto & Vardag]

Men jag är likadan! Visst, jag har några turkosa kläder till ungarna men det går att räkna på en hand liksom. Som sagt, ibland undrar man. Men det är ju just så jag känner..jag vill inte få frågan om nån av dom är en pojke och folk drar SNABBT slutsatsen att rosa - tjej och blått - kille. Det gör även jag. Vi har inte så himla mycket fränt i Uddevalla heller. Vi har bara dom vanliga affärerna h&m, Lindex och kappahl typ.. Sen har vi visserligen EN lite fräckare butik med märkeskläder men dom kläderna kostar ju lika mycket som till en vuxen..alltså inte för min tajta plånbok, hehe!



Japp vi kommer upp den 21 november, på kvällen, med flyget och sen åker vi hem den 12 december :)

2010-10-14 @ 08:11:52
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: