-Det blir bilder idag!

Den har presentera sig själv grejen kör jag bara på veckorna.Jag har inte tid att ägna mig åt den på veckorna.Så imorrn forsätter vi.

Det var ju så grymt längesedan jag bjud på bilder,så det får bli lite bilder i detta inlägg.


Såhär somnar Liam varje kväll.


Lucas kör sin egen Ski-Doo.


Liam hjälper mamma att laga mat.


En trött tvåbarnsmorsa sådär kring 22.00 på kvällen.


Postat av: jessi

Vilka fina bilder. Anton är mäkta avis på skoterboben

2010-11-21 @ 19:58:44
URL: http://jessilundgren.blogspot.com
Postat av: jessi

Hej på dig igen. Kevin hälsar att han ska söka om förflyttning hos bebis bris eftersom han vill ha en ny mamma som låter honom oxå somna i famnen. Jag har hela tiden hävdat att inga mammor gör så till Kevin men nu har han sett bildbevis att det förekommer och ät tämligen missnöjd. Beträffande våldgästningen så blir det svårt att åstakomma med tanke på att alla är välkommna hit och du speciellt =)

2010-11-22 @ 12:27:32
URL: http://jessilundgren.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: