-Helgen hela veckan!

Då har helgen kommit och gått.
Vad har då hänt i mitt väldigt händelserika liv?

I Lördags var vi på IKEA.På ett sätt hatar jag att gå med Tony på IKEA.Han är liksom så..ointresserad är nog rätt ord.Fast på ett sätt är han det inte.Men har är inte en sån där roligt typ att ha med sig.Men det är ändå roligt att göra saker tillsammans!
Och eftersom jag hela tiden ska ha med mig honom så får jag ju skylla mig själv som han så fint säger.
Vad handlade vi då?
Ja,allt till Liams rum och lite till.Liams rum börjar ta form.Helvete så förbannat fint det blir.Jag är superduper nöjd över rummet.
Det enda egentligen som saknas är myshörnan med kuddar och 2 stycken väggtexter.Sen är det klart.Och självklart kommer det bilder!

I Söndags  var det ju farsdag.Egentligen hatar jag alla sånna här typ farsdag,morsdag,alla hjärtansdag m.m.
Varför måste man liksom koncentrera sig på en dag?Allt är ju så uppenbart då.Att man typ ska köpa en bukett blommor eller några lotter.Det är väl ändå roligare att få en blomma en helt vanlig tråkig Tisdag?Eller att man bakar en tårta en Fredag?
Och förövrigt så vet ju redan Tony och min pappa att dom är världens bästa pappor!

Jag var och handlade i morse med grabbarnagrus.Det var typ jag och alla brödnissar som höll på att packa upp bröd i hela affärn.Härligt.
Men alltså.Eftersom jag nu är en "fattig hemmafru" så har jag börjat inse att mat är dyrt.Nu handlar jag kanske inte den billigaste maten heller.Men ändå.En jävligt tråkig utgift är det.Jag menar.Man äter ju upp pengarna.Köper jag en lampa så har jag ju kvar den efter 1 månad.Men jag har ju inte kvar maten en månad.
Skitsamma,mat är dyrt.Bara att konstatera.

Och vet ni vad?Jag skulle ha behövt sånna där väggord från Presenten typ Kärlek och Lycka eller vad det nu står på dom.Så jag tycker någon kan fara och köpa sånna åt mig.Det är så långt från Öjebyn till stan..

Slänger upp lite bilder på mina favoritkillar!


Lucas ville testa leka bäbis imorse.


Liam ser kanske inte sådär jätte road ut.Men Lucas ligger på golvet i bakgruden och skrattar!


Älskade storebror!Det är roligt att snurra lillebror runt,runt!


Syskonkärlek på högnivå.Lucas gör roligare saker och Liam skrattar åt det!
Älskade ungar!♥



Postat av: Linnea

Gud så söta =) Å vilket fint namn ni har till "minstingen" ;) Självklart till storebroder med. =)

Våran Liam blir 6mån nu på torsdag, det är så hemskt vad tiden går!!!

2010-11-15 @ 22:34:49
URL: http://nennan.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: