-Vinterland.

Jag upptäckte själv att det blivit något konstigt med lösenordet till den andra bloggen.Inte ens jag tog mig in.Och jag var verkligen inget minne av att jag bytt lösenord.Konstigt värre liksom.
Men jag lovar att skicka ut det nya till er som vill/kommer att få det!

Vad gör vi annars då?
Igår bakade vi lussekatter,och självklart blev dom ju goda!
Idag har vi inte hunnit göra så där fasligt mycket ännu.Kusin Alexander har varit här och busat på morgonen och nu sitter jag och Lucas i soffan och myser.Liam sover och pappan är i lekrummet och målar för fullt.
När Liam vaknat så hade vi tänkt klä på våra guldgossar och sedan ta en lite promenad.Det må vara kallt ute idag,men det är ju så grymt vackert!

Nä,helt allvarligt så har jag ingen isperation att skriva just nu!

Postat av: Nadia

Jag vill gärna ha det! Märkte att jag inte tog mig in men orkade inte be om det då jag tänkte att du kanske inte ville att jag skulle ha det! Men, tar det gärna om jag får då! :-)



[email protected]

2010-11-27 @ 16:23:10
URL: http://nadiahill.se
Postat av: Malin Engström

Jag vill läsa :) [email protected]

Ha de gott fru Persson :)

2010-11-27 @ 16:26:42
Postat av: Linda

Jag vill gärna fortsätta läsa om jag får!! :)



[email protected]

2010-11-28 @ 21:15:24
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Erika

Vill ju självklart läsa. ;D



[email protected]

2010-11-29 @ 13:11:59
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: