-Paaniiik!

Tack för alla gratulationer!

Min födelsedag blev väldigt bra.Smörgåstårta till middag och marängtårta till efterrätt.Och presenter!
Jag är nog fan fortfarande mätt.Känner att jag skulle ha behövt gå en mil eller två för att förbränna lite utav kalorierna jag stoppade i mig igår!

Alltså.Till något helt annat egentligen.Jag har typ världens störta problem just nu!
Nu är det så att min pappa ska tatuera in oss och våra barn på ryggen.Och han ska lämna in alla bilder på Fredag.Och jag har fortfarande inte hittade någon blid som jag vill att han ska tatuera in!Jag menar.Man vill ju vara nöjd med bilden eftersom den ska ju liksom sitta där hela livet.
Men jag hittar ingen,och jag har paaaaaniiiiiiiik!
Måste ju försöka fixa en typ idag!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: