-Nästan död,fast bara nästan.

Shit så galet dåligt vi alla har sovit inatt.Iallafall jag och pojkarna.Pappan brukar ju sällan och aldrig sova dåligt säger han.
Både jag och Liam har helt plötsligt blivit riktigt förkylda.Liam har haft mycket snor i näsan inatt och därför typ låtit som en gris.Pappan har snarkat typ i mitt öra.Så han har fått sig någon omgång av min armbåge.Lucas har vaknat lite till och från och pratat i sömnen.
Men jag tror stenhårt på typ 50 liter kaffe och sedan är jag nog människa igen!

Pappan steg upp före fan i morse för att bege sig till Umeå.Men det är bara ett hus han ska göra.Och dessutom så var det inte alls stort.Så att han kommer hem redan imorrn.Då har vi något att längta till!

Jag och Tony såg sista Shrek filmen igår.Och shit vad jag grät!Hur normalt är det ens att gråta till en barnfilm?Den var faktsikt bra!

Nä,nu ska det drickas kaffe i detta hus!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: