-Minnen!

Vad som hände med babyvakten?
Ja,den ville inte fungera som jag ville.Och då blev jag väldigt arg och hade sönder den!Så nu fungerar den inte alls.Visst,lite onödigt kanske det var.Men det var en väldigt skönt känsla inom mig medans jag hade sönder den.
Gjort är gjort!

Idag har jag träffat underbara Erika!Så jävla kul alltså!Vi har inte träffats på massor av år men äntligen fick vi träffas igen!
Vi pratade en massa minnen.Shit vad mycket som kommer tillbaka.Vi har verkligen gjort så himla mycket tillsammans.Att man kan glömma bort en del saker.
Vi hade så jävla kul alltså!Fan,vi levde verkligen livet!På både gott och ont!Men det blev människor av oss också.Men jag hoppas inte att mina pojkar kommer att göra alla saker man själv har gjort!

En annan rolig sak är att Jannice ÄNTLIGEN tagit körkort.Så idag kom hon förbi själv med deras bil!Jag är så glad att du äntligen tagit det nu!
Grattis än en gång!


Kolla in tjejen alltså!Jag tror inte jag någonsin fatta hur många timmar på gymmet Erika spenderar!
Hur "vältränad" tror ni jag kände mig när tjejen med denna kropp steg in i mitt hus i morse?
Jävligt coolt alltså!Jag var tvungen att studera henne på en och två gånger!

Postat av: Jennie och Norah

OH MY!

Den där kroppen hade man inte tackat nej till! =)

2010-11-04 @ 08:31:38
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha, undra om Lucas ärvt de delarna av ditt humör också... kanske har du tur att det bara är envisheten;p

Ja fasiken vad roligt det var att träffa dig igen och få prata av sig och väcka gamla goda och mindre goda minnen;D

vad rolig du är, hihi... jag kan agera Personal Trainer till dig om du blir min Personal Inredare:p

Kram

2010-11-04 @ 08:55:37
URL: http://www.gymguiden.com/blog.php?blogger=3
Postat av: jenny

nej meng e dej e de Erika=)..kvinnan har juh alltid varit grov mej oj händer mycke på dessa år=)

2010-11-08 @ 21:01:53
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: