-Kul,köttfärslimpa och utvecklingsamtal.

Jag blev klar i tid imorse.Inte varje dag det händer!Men dock började jag ju 2 timmar före vi skulle träffas!
Som jag sa blev ju dagen helt underbar.Det var riktigt roligt att träffas flickorna igen!Vi var på Furulundsgården,så dom stora barnen fick leka av sig lite.
Nä,vi måste verkligen träffas oftare flickor!

Till middag blir det köttfärslimpa hos pojkarnas mormor.Tony har ju tjatat om att jag ska göra köttfärslimpa.Och jag hade tänkt göra det.Det var bara att mamma han före mig!
Som Tony brukar säga:Tur jag har svärmor!

Jag har även varit på utvecklingsamtal på dagis.Shit vad vuxet det låter!Allt är då bra.Nu är han ju bara på dagis 3 timmar/dag så jag hade väl inte förväntat mig någon annat.Men kul att höra att det går så bra för mammas stjärna!

På tal om stjärnor.Våran stora stjärna sover,och vi hade väl även tänkt att våran mini stjärna också skulle sova.Men han verkar ha helt andra planer än att sova.
Men vilken tur att mamma är envis och inte ger sig.
Liam kanske inte vill sova.Men Liam SKA sova!
Mamma vinner jämt!

Nä,nu ska jag hoppa på min man!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: