-Dessa julklappar!

Jag har börjat kolla på julklappar åt våra pojkar nu.Men det är så himla svårt!
Jag köper ju likom saker åt dom hela tiden.Jag väntar ju inte till jul för att tex. köpa en hammare till Lucas.
Tycker jag att Liam ska ha en gåstol så väntar jag ju inte till jul för att köpa honom en sådan.
Så nu är ju frågan vad man ska köpa?
Känns som också bara dumt att köpa saker bara för att.Jag vill ju att våra pojkar ska tycka om det vi köpt.

Postat av: Jennie och Norah

Jag tycker också det är grymt svårt att köpa julklappar.Känns som om det blir i samma stil som förra året (böcker,filmer etc).Men samtidigt vill jag köpa mer praktiska saker som en febertermometer,tripptrappstol osv.Kanske inte så roligt att öppna för Norah,men men =)

Det blir nog en mix av lite div.olika saker!

Tror däremot att vi ska satsa mycket på "lära"-saker,typ räkna,färg o.s.v.

2010-11-12 @ 08:50:01
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Ja det måste vara ÄNNU svårare när man har två.Dom ärver ju såklart den äldres kläder/leksaker.Det är ju faktiskt hur bra som helst,MEN när det då kommer till födelsedagar och julaftnar då blir det knivigt!Men jag tror inte man behöver slösa en förmögenhet heller,bara julklappspappret och snörena brukar vara uppskattat =))

2010-11-12 @ 12:44:34
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Malla

Nellie fick inget av oss förra året, hon fick sängkläder av min mamma bara. Tycker det är liiite onödigt att lägga pengar på en som ändå inte begriper ngt :P Sen har vi kvar rätt mkt leksaker sen fabbe var liten så hon får ju som eftersom...precis som dina får...hon är svår, men har köpt kläder i nästa slt åt henne (hon kommer förmodligen ändå bara bry sig om pappret), sen får hon en bok och en grej som spelar eftersom hon verkar gilla musik och dans :)

Fabbe börjar bli väldigt svår (8 år) och DYRT :P men jag har hittat på lite olika grejs...och faktiskt är jag i stort sett klar med årets klappar - underbart :D

2010-11-12 @ 20:37:25
URL: http://www.monstermalla.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: