-Ännu mera tråkigt.

Vilken svordom använder du mest? Helvete.
Äger du en iPod? Nä,inte det.Nöjer mig med mina radiokåpor.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.00,eftersom det är då Tony ska stiga upp.
Hur många resväskor äger du? Inga.
Använder du flip-flops? Nä.Iallafall inte nu.
Var köper du dina matvaror ifrån? Coop eller Ica,Konsum i Öjebyn
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag tar nog heldre bilden.
Vilken var den senaste filmen du såg? Ja,en skoterfilm.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Barnfamilj såklart!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En jävla massa.Men nya skotrar skulle jag nog först inhandla.Eller kanske ett garage.
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nä,jag skulle nog isånna fall behöva piller som håller mig vaken!
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Moraträsk.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Egentligen är jag inte så mycket för musik.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja,men eftersom det är en hemlighet så kan jag ju inte säga den här.
När var senast någon stötte på dig? Det är nog några år sedan.Nä,vänta!Det var ju en på jobbet för kanske 2 år sedan..Riktigt pinsamt!
Vad åt du till middag senast? Makaronilåda.
Använder du huvtröjor? Ja.
Kan du vissla? Njae.
Vem var den senaste som ringde dig? Mamma.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Vet inte.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Hm.Alla snackar väl skit om alla i Piteå?
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0911
Tittade du på tecknat när du var liten? Det gör jag än.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Inte alls stort.
Hur många syskon har du? 2 systrar.
Är du blyg inför det motsatta könet? Nä!Jobbar bara med killar.
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen.Men Scrubs kan jag ganska många.
Äger du några band t-shirts? Nä.
När flög du senast? Det är några år sedan.Kommer inte ens ihåg!
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6,och en barnstol.
Läser du för skojs skull? Ja.
Pratar du några andra språk? Nä.Jag är dessutom jävligt dålig på både Svenska och Engelska.
Diskar du din egen disk? Nä,det gör diskmaskinen.
Har du gråtit offentligt? Ja.
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja.Det gör man väl omedvetet?
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja,men jag ska vänta till lillasyster/lillebror tittat ut.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nä,varför då?
Kan du kasta macka? Nä.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nä,och jag har inget intresse att åka dit heller.
Vad har du med dig in på bion? Godis.
Vem var din favoritlärare och varför? Hm.Ingen?Lärde man sig egentligen nått i skolan?
Har du dejtat någon av en annan religion? Nä.Fast Tony är ju målare,det är som en annan religon!Hehe!
Vad har du för väder? Blå himmel.
Har du en blogg? Ja.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Att vara på elevbygget.
Gillar du att flyga? Ja.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Rolig,Ärlig och allmänt underbar.
När sov du senast på golvet? I fjällen för 2år sedan.
Vilken är din favoritdrink? Det var så jävla längesedan jag drack en drink.Men förr gick det mesta ner iallafall.
Gillar du din boende-situation? Ja,vill absolut inte byta.
Vilken är din mammas hemstad? Hemstad?Skulle nog säga by.Abborrträsk.
Din pappas hemstad? Inte heller någon stad.Arvidsjaur.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 6-8,men när man har småbarn så måste man alltid fungera fast man kanske inte får sova dessa timmar.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? När jag jobbade var dom det.Och jag gillade det.Men nu är dom väldigt lugna.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja.
Vilken är din favoritfrukt? Sura äpplen och frysta hallon.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ja.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 24.Jag vet,jag börjar bli gammal!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nä,men det är för att jag inte själv kan stava.
Tror du på liv på andra planeter? Ja.Men jag tänker inte så mycket på det.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Det var nog på mig själv.Tyvärr så kommer det ord från min mun som jag inte menar,och sådant gör mig jävligt arg!
Tror du att Gud är man eller kvinna? Spelar det någon roll?
Vad var det senaste du åt? En blandsallad.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Med killar.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag vet inte.
Gillar du senap? Ja.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Först måste jag få tycka lite synd om mig och sedan så säger jag till mig själv att det kommer att ordna sig.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Det har jag faktiskt aldrig tänkt på..
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Aldrig.
Tycker du om att krama folk? Ja.Fast inte idioter såklart!
Skulle du säga att du är trendig? Nä,verkligen inte.
Äger du en digitalkamera? Ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen?
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Njae,det beror lite på.Tyvärr är jag själv rätt duktig på att säga så..
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Allt för min syster.
Tycker du att du är attraktiv? Nä.Inte nu när jag är en liten flodhäst.Men ibland kan jag ha "snyggdagar".
Vad är du allergisk mot? Ingenting?
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nä.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Vet inte.

JAG TYCKER ATT ALLA SOM LÄST DENNA LISTA SKA SVARA PÅ DEN!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: