-Fartfyllt!

Lucas valde att göra morgon 05.50.Tyvärr så var mamman uppe lite för länge igår.Men det är bara att skylla sig själv!Med lite kaffe så var man som en människa igen!
Dagen har varit väldigt fartfylld.Tack för idag underbara mamma!
Vi är nu 10.000kr fattigare,men några skåp och en ho till tvättstugan rikare!

Lucas och Alexander har hoppat studsmatta ikväll.Dom tycker verkligen att det är kul!Ska försöka ta lite kort någongång då dom hoppar!
(Även dom vuxna tycker det är kul att hoppa!)

Lilleman sover iallafall nu,och mamma är väldans trött.Det känns att man är som en flodhäst nu.Men nu är det bara 59dagar kvar.Inse att vi längtar som tusan efter lillasyster/lillebror.
Måste bara få berätta hur söt Lucas är med min mage.Han lägger sitt örat dom magen och ropar haallåå,haallåå!flera gånger om.Sedan så lyfter han på huvudet och tittar på mig och skrattar!
Hur sött är inte det?

Men nu är hamma supertrött,så jag tror jag ska lägga mig i sängen och lösa lite korsord innan jag somnar!

Ha en bra kväll!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: