-Sambos i 7 år.SHIT!

Det känns som att jag skulle kunna sova typ en vecka i sträck just nu.Det enda jag har gjort idag förutom att lämna pappas bli på verkstan är att sova.Och skönt har det varit ska jag berätta för er!
Men jag antar att ganska mycket energi går åt till lillasyster/lillebror nu.Det är ju liksom nu dom lägger på sig hullet.
Jag får ändå nästan panik när jag inser att jag sovit bort en hel förmiddag.Men nu hoppas jag att jag kommer att vara pigg i eftermiddag när det är fullt ös med lilla gubben!

Även humöret från igår är borta!Nu känner jag mig nästan som den "vanliga" Emmeli,förutom då att jag är lite mer trött.
Jag verkligen hatar mina humör svägningar,och det ska bli så underbart att få gå tillbaka till den vanliga berg-o-dalbanan.För fast jag inte är gravid så har jag ett humör som heter duga.Men nu är det ju typ ännu värre.Jag kan inte låta bli att tyckte lite synd om pappan i familjen.Men vilken tur att han är lugnet själv och egentligen inte bryr sig när jag går an.Efter typ 10 år tillsammans så har han lyckats att koppla bort mig när jag är på "bajshumör".Man lär sig hur varandra fungerar med tiden!

På tal om egentligen ingenting så började vi räkna hur länge vi egentligen varit sambos.Och efter mycket räknande kom vi fram till att vi bott tillsammans i 7 år!Helst sjukt,eller hur?
Tiden bara springer fram!

Nu ska jag nog göra mig klar för att hämta hem lilleman från dagis.Jag tror bestämt att det blir en cykeltur dit så kanske jag piggnar till ännu mer.Sedan ska vi vara ute,det gäller ju att passa på när det är fint väder.
Och ikväll ska hela familjen på tippen.Kul va?


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: