-Lite att göra.


HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Nej
Något husdjur : Nej,är inte så mycket för djur.Tycker merst att dom är jobbiga!
Någon favoriträtt : Korvstroganoff.
Någon flick/pojkvän : Ja.
Puder på dig : Nä.
Några framtidsplaner : Många.
Någon sjukdom : Nä.Eller inte vad jag vet iallafall.
Gymkort : Nä,jag är en lat jävel.För övrigt så har vi gartis via jobbet.Som jag sa,slö!
Några kärleksproblem : Nä,det tror jag inte.
En homosexuell kompis : Inte vad jag vet.
Duschat idag : Ja.
Någon kompis som snarkar : Ja.
Någon vän som spelar i ett band : Nä.
Några mvg:n : Nä,inte det.
Någon som förstår dig : Min familj och mina vänner.
Tuff kompis som kan försvara dig : Ja,men jag är rätt duktig på att försvara mig själv.
Något beroende : Ja,många!
Fikat idag : Nä.
Nagellack : Nä,sånt använder jag inte.
Någon vän som bor i ett annat land : Ja.

VEM ? ..
Avskyr du : Många.
Hånar du : Många där också.
Delar du mest minnen med : Min familj och mina vänner.
Längtar du mest efter : Lucas och lillasyster/lillebror.
Stör du dig på : Många.
Gosar du med : Lucas och Tony.
Lagar mat : Jag.
Diskar : Diskmaskinen.
Tror att den är någon : Alla är väl något?

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Byggnads.
Buss åker du oftast : Har nog inte åkt buss sedan jag tog körkortet.
Frisyr har du : Uppklippt,som ett litet troll!
Dag fyller du år : 16 November.
Årstid föredrar du : Vinter,för då kan man ju köra skoter.
Stad är du uppväxt i : Piteå,Öjebyn.

VAD ? ..
Gör du nu :
Denna lista och tittar på Biggest Loser.
Gör dig till en bra människa : Jag är mig själv.
Gör dig till en dålig människa : Mitt jävla humör,och att jag har vara en riktig tjurskalle!
Vill du arbeta med : Jag är väldigt nöjd med att jobba med det jag redan jobbar med,snickare.
Är roligast just nu : Lucas som har stora disskutioner i sängen.
Har du på dig nu : Jeans och en tröja.
Har du för smink idag : Macara.
Äger du för skor : 2 Par Adidas och 2 arbetskor.
Har du för storlek i skor : 36-37.
Läser du för bok : Ingen.
Ska du göra nu : Titta på tv tror jag.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: