-Lillasyster/Lillebror är fixerad!

Det gick som vanligt?bra hos BM.

Hb-värdet
:låg på 117,precis som förra gången.Än behöver jag inte äta järntabletter.
Blodtrycket:låg på 117/70 tror jag det var.
Blodsockret:låg på 4.0
Vikten:ja,den där jävla vikten..Nu väger jag 63.5kg!Helt allvarligt börjar jag få ångest..Vart ska detta sluta?
Till Bäbisen då.
SF-måttet:var 34cm,vilket gör att jag fortfarande ligger vid den översta linjen.
♥-slagen:Lillasyster/lillebrors ♥-slag låg denna gång på 140s/min.
Lillasyster/lillebrors huvud var även fixerat!

Allt var bra!Snacka om att jag längtar som tusan nu!Jag är mest nyfiken om vi kommer att få en lillasyster eller lillebror!

Vi pratade även lite om förlossningen.Och jag är LIVRÄDD för att ta bedöving och sedan ligga med värsta skallebanget typ en vecka.Och eftersom jag aldrig hann få bedöving när jag födde Lucas så vet jag ju att jag klarar av att föda utan!Jag tar heldre lite extra smärta några timmar än att ligga med skallebang 1vecka efteråt.Som min plan är att jag ska hålla ut så länge så att när jag väl frågar om bedövingen så ska dom säga att det inte är någon ide eftersom det tar lite tid för den att verka!Och då har jag ju inget annat val än att föda utan bedöving!
Plus att jag hoppas att det kommer gå lika fort som det gjorde med Lucas,då blir jag extra nöjd!


Postat av: Erika

vad skönt att allt såg bra ut. vad sägs om att ses någon dag, det räknas ju inte riktigt att heja på varandra i dörren ;)

2010-05-26 @ 11:53:38
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Jane

du har ju bara mage kvinna. Iaf det jag ser.

Och även om du lagt på dig i övrigt också så är du ju fortfarande jättesmal!!! Sluta ha ångest!! =)



Varför tror du att du ska få huvudvärk i en vecka efteråt om du tar bedövning???

2010-05-26 @ 18:53:26
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och bebis i magen

Haha, jag fastnade vid vikten du skrivit om=). 63,5 kg!! Duu... Det var verkligen ingenting. Hur mkt har du gått upp? Själv väger jag faktiskt 76 kg =) =/. Jag har gått upp 17 kg.... Det är tungt.



Och lill*n har fixerat sig också! Jag tror min gjort det också bara det att barnmorskan var otydlig med det sist. Ska dit igen på fredag. Vi vet vad det är för kön men håller det hemligt fram till dagen.



Jag håller med om att man inte hunnit med denna gravperiod, men det är skönt för jag gillar vekrligen inte att vara gravid. Detta är sista gången.



Trevlig kväll.

2010-05-26 @ 20:03:04
URL: http://ladysylvia.blogg.se/
Postat av: Nadia

63.5? :) Haha jag väger 60 och är ju bara i vecka 23.. :) Du ser då himla liten ut men jag tror man känner sig större än vad andra uppfattar en! Men vad vägde du innan du blev gravid? Jag vägde ju dock 56kg men då hade jag nog börjat gå upp lite i vikt redan eftersom att jag inte fick veta omgående att jag var gravid.. :D Vilken vecka är du i nu?

Kram!

2010-05-26 @ 23:20:49
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: