-Jag ville ju också vara en målarkludd idag!

Jag hade tänkt att måla?lasera?våran eldstad idag.Sist jag gjorde det spillde jag ut halva burken med färg,så allt blev inte riktigt målat?laserat?.Så jag tänkte vara hurtig och göra klart den idag.
Men när jag ringde min arbetande målarkludd så säger han att han inte har några rena penslar.En målarkludd utan penslar?Och eftersom jag absolut inte tycker det är roligt att rengöra penslar så får jag gott och väl vänta tills imorrn.Min målarkludd lovade mig att han skulle ha fixat en pensel till mig då.Så då ska jag också leka lite målarkludd.Men jag antar att det kommer vara spön i backen hela dagen imorrn!

Idag håller jag på att testa ett nytt recpet på en kycklinggryta.Receptet lät gott så vi får hoppas att det är lika gott!Kycklingen ligger just nu i marinad,med en massa vitlök.
Tyvärr är jag ju ingen stjärna i köket,och många gånger så följer jag inte riktigt recpeten och maten går inte alla gånger att äta!Men idag tror jag att jag kommer fixa det.

Snart ska jag och hämta lilleman från dagis.Jag funderar starkt på om jag skulle våga mig ut på en cykeltur till dagis.Jag tror nästan det!Lilleman älskar att åka cykel och jag älskar att cykla.Vi måste iallafall in på ICA och köpa lite mjölk.Sedan blir det att vara ute en stund,och förmodligen ska lilleman köra motorcykel.

Nä,åter till matlagningen!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: