-Jag VÄGRAR!

Jag har ont i halsen.Och när jag vaknade i morse hade jag ont i huvudet,fast det har äntligen gått om!
Men bara så du vet din dumma förkylning eller vad du nu är så vägrar jag att bli sjuk nu!Jag tänker ignorera dig tills du inser att det inte är någon ide att göra mig sjuk.

Efter att jag lämnade lilleman på dagis for jag till moder för att sätta på en liten tvätt.Det blir ju lite tvätt denna årstid,och att inte ha en tvättmasikn kan bli smått promblematiskt.Men tur att det finns dom som har en tvättmaskin att låna ut!

Jag måste verkligen klippa mig.Jag måste verkligen ta tummen ur och beställa en liten tid.

Nä,dags att ta tag i dagen!

Postat av: Anna

Oj, ja jag tyckte då också att jag nyss läste att du var gravid! Så går undan gör det ju iaf :)

Vet ni vad det blir eller är det en hemlis?



Molly blir hela 8 månader idag, tiden springer iväg även här :)

2010-05-05 @ 08:56:25
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Nej förstår att det kostade lite.Men det är kul med sådana tips så man har nåt att pyssla med om några år.För eran trapp är GRYMT snygg!!



När var det du var beräknad?Det börjar väl närma sig??Tyckte nyss du var i v.15 typ,så jag förstår att tiden går? :) Tyckte du att denna graviditet var lik den förra? Många frågor..;)

2010-05-05 @ 09:14:02
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: