-Dagens inköp.

Nu är jag inte längre irriterad.Egentligen vet jag inte vad jag var irriterad.Ni vet hur det är med alla dessa gravidhormoner.Men till störta delen var för att jag inte hittade mitt minneskort till kameran.Och där har vi nämligen alla bilder på Lucas,inse att jag hade smått panik.Men till sist hittade jag det iallafall.Och nu har jag framkallat 500 kort.Det ska tilläggas att det bara är kort på Lucas jag framkallt nu.Det är inte heller alla på honom,men jag måste ju börja någonstans!

Dagen till ära har jag inte gjort många knop.Efter att jag hämtat Lucas har vi varit ute största delen.Han har kört motorcykel och kastat sand på sin mamma.
Ikväll har vi varit hos Lucas mormor och morfar och ätit glass.Lucas har även hunnit baka lite med trolldeg,vilket han tycker är väldigt kul att göra!

Denna underbart fina limegröna brödkorg fick jag av min kära moder idag!

Denna fina limegröna Torky fodral var jag tvungen att köpa på Ica idag.

Visste ni att jag är besatt av limegrönt?


Jag var även tvungen att köpa en Po.P windstopper till Lucas.

Jag gillar att handla..


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: