-Bajsa vill väl alla göra?

Är det bara vi som verkar sova lite dåligt just nu?Hela familjen har vaknat till som tätt inatt.Jag vaknade typ 01.30 med världens halsbränna och pissnödig som attans.Men jag går nästan i sömnen när jag är på toa på natten.Vissa mornar kommer jag knappt ihåg att jag varit på toa under natten.Lucas vaknade 05.00 och var verkligen jätteledsen.Men hör och häpna.Jag hämtade honom och la han i våran säng,och han somnade!Vi sov nästan till 07.00 och pappan höll på att försova sig.Jag måste medge att det är ganska mysigt att ha honom mellan oss i sängen..

Idag blir det ett besök hos BM klockan 10.00.Och förhoppningvis är alla prover bra och jag slipper börja äta järntabletter!Eftersom jag knappt får bajsa nu,hur blir det då om jag ska äta järntabletter?Så nu håller vi alla tummar och tår att jag har hur bra blodvärde som helst!

Funderar starkt på att även åka in till stan en snabbis.Måste ju verkligen försöka hitta lite små bodys i neutrala färger.Hade tänkt att jag skulle börja packa väskan nu.

Igår kom våra gjejor från IKEA.Så ikävll ska Tony forsätta med garderoberna och jag ska börja skruva ihop alla skåp och lådor!
ME LIKE!

Nu ska jag hoppa i duschen!

Ha en bra dag!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: