-Är jag gravid?

Jag tror att både jag och Lucas är rätt trötta efter dagens äventyr.Lucas slockande i bilen och fick sova där i cricka 30 min.Eftersom han somnade kring 13.30 så blev det bara en liten powernap.Men jag tror han ska klara sig på den idag,fast jag antar att vi kommer ha en väldigt trött pojke ikväll!

Det var iallafall hur kul som helst.Lucas var lite skeptisk i början till allt vatten.Alexander är då verkligen en vatten varelse.Han är mer under vatten än ovanför.Men jag tror pojkarna hade hur kul som helst.Det är då verkligen ett heltidsjobb att hålla reda på dessa två vilddjur!

Men jag måste nog inse att jag faktiskt är höggravid.Jag tror liksom att jag kan göra allt som jag kan göra när jag är "normal".Jag kommer aldrig ihåg att jag faktiskt är ganska osmidig.Låter kanske konstigt,men jag kommer verkligen inte alltid ihåg att jag är gravid.Och visst säger dom att man ska leva som vanligt?

Hör och häpna förresten.Lucas sitter faktiskt just nu och ser på Emil.Han är säkert suttit stilla i 5 min!Tror att vi ska köpa hem 1 eller 2 Emil filmer.

Jag tror att resten av dagen kommer att gå i lugnets tecken.Vi ska nog gå ut på gården och hoppa lite nu innan middan!

Postat av: Erika

Det är ju klart han ser på Emil, han håller ju på att lägga alla hyss i minnet ;)

2010-06-07 @ 13:31:43
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: