-Muffins

Igår hade jag tänkt att vara lite huslig och baka muffins.Måste ju typ vara det enklaste som finns.
Alla kan väl baka muffins?
Man kan väl inte misslyckas?

Tänkte att det kunde vara lite mysigt med fika i frysen.Ringde Tony och sa att när han kommer hem imorrn skulle han få äta lite muffins med hallen och daim.
Men,vem tror ni misslyckas med muffins?
Ja,jag!Alltså,nu är det bevisat att jag är så jääääääävla värdelös på att baka att jag aldrig mer ska baka något..
Jag ringde Tony igen och sa att han kunde glömma att äta muffins med daim.
Han bara skrattade och sa:Gummzan,jag är ju inte tillsammans med dig för att du kan baka..Jag tycker du är duktig på mycket annat istället!
Sötkorv!

Men hädan efter köper jag fika på ett bageri!

Postat av: Linn och Felicia

Ja, eller imorgon är jag i vecka 35+0... det känns mycket skönt, nu är det ju ingen fara om bebisen skulle råka komma, fast det är skönare att den är kvar i magen i 2 veckor till så man kan åka hem direkt efter födseln (om nu allt går bra)...



...såg att du hade lågt järnvärde också...samma här...jag hade 108 sist...men jag klarar mig alltid från utredning....denna vecka har jag dock börjat äta mina tabletter så vi får se om det gör någon verkan (ska till BM på torsdag)... :)



är allt lugnt i magen annars, känns det som att bebben kommer stanna inne ett tag till eller?

2010-03-30 @ 08:07:33
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Louise

jag ringde och frågade om våra dagar och då sa hon att dom hade kollat upp det med arbetsgivaren och att det var därför det tagit tid..

2010-03-30 @ 09:07:24
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Louise

<j

2010-03-30 @ 09:20:19
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Louise

Jo jag började tro att jag glömt skicka in intyg eller nå från dagis, för förut när vi vabbat har det gått gode fort att få pengarna.

2010-03-30 @ 09:21:21
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Linn och Felicia

tror också det är så tråkigt...speciellt då man har sitt äldre barn hemma (och de får ju inte va där nu då det är RS-viruset=besöksförbud för syskon)... himla jobbigt ju...menmen jag har inga känningar alls att lillebror ska komma ut... tror snarare att jag kommer gå över...hehe... jag är exakt samma, har ingen ro att sitta still, älskar att röra på mig och träna/dansa...men det är ju bara att glömma... fast nu får jag iaf börja promenera lugnt! =)



ja 10v. är värt att vara still om bebisen stannar inne och hinner bli färdig=)



kram!

2010-03-30 @ 10:01:20
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: