- Men alltså..

Nog för att jag älskar vintern.Men snälla!Nu får det tametusingen sluta snöa!Snacka om att man blir allmänt deppig när man tittar ut och det bara öser ner.
Och en till sak som gör mig extra deppig är att Tony far till Umeå imorrn igen..Jag tycker det är grymt jobbigt när han är borta.Fast han kommer hem på Tisdag.
Denna dag har inte varit den bästa.Jag har bara allmänt känt mig nere.Just nu känner jag mig allmänt fet och allmänt bara BLÄ!Allmänt jävla risig helt enkelt.

Förresten så ska jag till BM imorrn.Vi hoppas på bra nyheter.Men som sagt,så länge det inte blir värre är jag nöjd.Bara lite tråkigt att inte kunna göra något.

Men alla ni som är hemma om veckorna är hjärligt välkomna på kaffe eller saft!

Jag funderar starkt på att hoppa i sängen redan nu..Denna dag har som sagt inte varit den bästa,men jag hoppas på en bättre dag imorrn!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: