- L u c a s -

Även denna dag har gått i lugnets tecken.Förvånande?
Jag börjar ju nästan bli duktig på att softa.Nä,men vad att göra?Som sagt,jag skulle kunna ligga blixt stilla i 10 veckor så länge lillasyster/lillebror stannar i magen.
Men jag och lilleman har iallafall varit ute en liten stund i eftermiddag.Vi satt på skotern och låssades köra.Så även när vi var ute tog jag det lungt!

Lillman har iallafall somnat nu.Jag har just gjort lite te och ska sätta på filmen Changeling.Hoppas den är bra!

Imorrn är det ännu en ny dag.Antar att även den dagen kommer att gå i lugnets tecken.

Jag fick förresten några klockrena bilder på lilleman när han åt mellis!

Visst är han underbar!♥




Postat av: Nadia

Bild nummer tre uppifrån är RIKTIGT söt! :-)

2010-03-26 @ 00:23:42
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: