-Jag är en liten bitterfitta

Jag gör inte många knop på dagarna.Börjar känna mig smått frustrerad över att jag inte får göra något.Jag är ju van att ha typ tusen saker att göra.Jag är ju van att klaga på att dygnet har för få timmar.Nu är det ju nästan så att dygnet har för många timmar.

Fundrar på om jag skulle ha tagit tag i mina ögonbryn.Fast eftersom jag slarvat bort min lilla spegel blev det ju genast svårare,eller jobbigare.Jag måste sitta uti något fönster så att man ser alla små rackarns hårstrån.

Bädda sängarna ska jag väl också kunna göra.Jag bara älskar att gå och lägga mig i en bäddad säng.
Undra om man skulle ha tagit ut en stol och bara sitta i det fina vädert och njuta en stund.

DÄRIMOT skulle jag ha behövt på affären för att inhandla lite kaffe.Dagarna har tendens att bli smått tråkiga när det inte finns något kaffe att dricka.

Nu ska jag verkligen sluta gnälla.Nästa inlägg jag skriva kommer att vara mycket mer uppmuntrande,jag lovar!Jag vill verkligen inte att denna blogg ska bli en sådan där gnällblogg.För om det är något jag verkligen hatar så är det bloggar där det bara klagas hela hela tiden.
Ryck upp er!Det ska jag göra!

Alla som känner för att komma och dricka kaffe är hjärligt välkommna.Ingen har ju sagt att jag måste vila munnen från prat.Jag är lätt UTTRÅKAD!Jag gillar verkligen inte att vara tyst!

Ps,Vad tycker ni om min nya design?,Ds

Postat av: Madde

Vad kul att se en förändring ibland (designen) :)

Blev riktigt bra.

Inte har du någon klagoblogg, men du har ju varit med om någonting so man kan bli lite nedstämd av. Men nu är det bara ljusa tider framför :)

2010-03-25 @ 12:59:49
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: