Rätt fantasktiskt!

Det är rätt fantastikt ändå.Både storebror och pappan brukar ju prata med lillasyster/lillebror i min mage.Lucas brukar säga Hej Bibbi och klappa och pussa på magen.Och nu på senare tid har han även börjat säga Bibbi,Komma.
Pappan brukar också pussa och prata med lillasyster/lillebror i magen.
Varje gång någon av killarna pratar,pussar eller styker på magen så vaknar lillasyster/lillebror.Tänk att bäbisen hör deras röster,att bäbisen känner igen pappa och storebror.
Visst är det rätt underbart?

PS.Glöm att att gissa på när lillasyster/lillebror kommer!DS.

Postat av: Malin

Ja precis! Det var det jag menade också när jag skrev om invandringen. Det är svårt. Jag gillar inte heller deras syn på homosexuallitet men i många andra frågor så jag är väldigt kluven. Ska försöka sätta mig in i det lite bättre även i andra partier.

2010-06-08 @ 16:11:00
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: