-Tänk vad roligt det skulle kunna bli.

Pappan är i Umeå,så nu är det mamma-Lucas dagar!Eller mamma-Lucas dag,eftersom han redan kommer hem imorrn.
Och om du lillasyster/lillebror skulle behaga att komma just idag eller inatt så får vi träffas i Skellefteå och föda.Det är ju inte det minsta orolig för!
Men gode fränt att bara mötas upp i en stad för att föda barn.Skulle som sagt vara ganska fränt,eller hur?

Jag ska börja ta och klä på den lille mannen och sedan ska han få åka till dagis.Själv ska jag gå ut på promenad när jag lämnat honom och sedan blir det ett besök hos BM klockan 9.00.Och jag HOPPAS verkligen att det är sista gången där,för nu tycker jag att lillasyster/lillebror kan behaga att komma ut!
Ja,jag vet.Den kommer när den är klar......Men jag vill faktiskt att den ska komma NU!

18 Dagar kvar nu..


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: