-Mellannamn och underbara pojkar!

Vilka underbara barn jag och min syster har!Lucas och Alexander har verkligen varit hur underbara som helst idag.Dom har suttit i sina vagnar och varit allmänt snälla.Inte ett litet ljud av missnöje!I vanliga fall brukar varken Lucas eller Alexander vilja sitta i vagn.
Vi har varit förbi Lisas skola och lämnat något uppsats eller vad det nu var.Och sedan ner på stan för att äta lite lunch och handla lite kläder.
Jag köpte ett par jeans och en t-shirt till lilleman.Skulle egentligen också köpa en body och byxa i stl 50.Men jag insåg att det är roligare att handla när man vet vad det är för filur.Det finns ju inte så mycket neutrala färger heller.

Sen kan jag även meddela att vi är typ 100% klara med namn och mellannamn på lillasyster/lillebror.Själva namnen har vi ju haft klara typ hur länge som helst.Båda namnen fanns ju med när vi väntade Lucas.Men mellannamnen denna gång har varit lite mer kluriga att komma på.Men nu sitter dom där,och det låter faktiskt riktigt bra!

Till middag idag blir det något så glamuröst som stekt korv och stuvade makkisar.Härlig fantasi jag har va?Men det går ner!
Sedan blir det att fara på Ångsågen för att låna hem lite kakel.Me like!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: