-Magen.

Jag har inte tid att skriva så mycket just nu.Det händer så väldigt mycket och dessutom att det så underbart väder ute att man verkligen inte vill sitta inne och blogga.
Så istället för att skriva bjuder jag på en liten magbild!



Var hos BM igår.
SF-mått:34cm,samma som för 2 veckor sedan,vilket betyder att magen "trillat" ner lite.
Hjärtslag:136slag/min

Kan även berättat att det varit lite "oroligt" i magen nu.Inte att jag har ont och så,men det känns lite oroligt där inne.
Vem vet,kanske vi snart får träffa lillasyster/lillebror?



Postat av: Jane

Oj va stor magen blivit nu =)

Ser ni till att ha sex så tror jag att bebisen kommer att komma den 21 juni, hihi. Då fyller jag år, ett jäkla bra datum ;)

2010-06-11 @ 13:22:32
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: