-Lek och bus!

Idag fick jag besök av underbara Louise.Så otroligt kul att få se henne.Tyvärr blir det alltför sällan,men snart borde det ju nästan bli mer!

Lucas och kusin Alexander har invigt våran syskonvagn,och jag känner mig riktigt nöjd med den.Vi har varit ute och gått både igår och idag,och pojkarna älskar att åka i den.

Efter middan for jag och Lucas till kusin Alexander och moster Lisa för att leka lite.Vi gick ner till vattnet så att pojkarna fick kasta lite sten.Och sedan gick vi till lekparken så att dom fick åka lite ruschkana och gunga.
Som sagt,vi har världens sötaste pojkar.Det är alltid jätteledsamt när dom måste skiljas åt.Man får nästan dra dom åt olika håll.
Dom tycker verkligen om varandra!

Eftersom jag har ny telefon med hela 5.0mp så har jag faktiskt tagit lite bilder från ikväll!













Visst är dom så underbart söta.



Postat av: Lollo

Det var så grymt kul att träffa dig.. men snart om ett tag när vi är mammalediga tillsammans så blir det att hitta på mkt bus =)Puss

2010-06-16 @ 22:28:29

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: