-Helt sjukt nästan!

Det här är nästan helt sjuk!Det blev ju som sagt en väldigt tidig morgon igår.Men det var ändå full fart hela dagen.Först var vi och fiskade,och jag är ju verkligen kungen av att få fisk!Lucas var så gudomligt snäll hela tiden,så det är ju aboslut inte några problem att ha med sig honom!

När vi fiskat for vi och firade Kevin som fyllde 5år.Och senare iväg till Lucas mormor och morfar där det bjöds på grillat.
När vi väl kom hem där kring 17.30 var hela familjen riktigt trötta.Lucas satt typ still i mitt knä i soffan en bra stund,och det händer nästan aldrig!

Men det var iallafall en superbra dag igår!

Lucas somande kring 19.00 och vi satte då på en film.Jag såg inte många minuter innan jag somande.Jag somande nog kring 19.30 och Tony strax baki mig.21.30 vaknade jag och gick upp och la mig medans Tony fortfarande låg och sov på soffan.Klockan 02.00 vakande han och kom upp till mig.
Lucas vaknade 06.30 i morse,så vi har nästan sovit 12 timmar!Helt sjuk!

Bilder från fiskteturen kommer!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: