-Gammal,jag?

Det slog mig nyss att jag faktiskt börjar bli gammal.Inte jättegammal,men jag är ju inte jätteung.Helt plötsligt insåg jag att jag fyller 24år i November.Alltså hallå,vart har alla år sprungit iväg?
Var man inte nyss 15år och stod och tjuvrökte överallt?
Om 2år är det 10år sedan jag gick ut 9an.
Jag har jobbat på Lindbäcks i 5år nu,vilket betyder att det är 5år sedan jag gick ut gymnasiet.
Det var ju nyss jag började jobba där!
Helt sjukt.
Eftersom jag och Tony blev tillsammans 1månad före jag fyllde 15 så betyder det att vi snart varit tillsammans i 10år.
Persolingen tror jag ju att jag är 17-18år,jag kan absolut inte se mig som en 24åring.Konstigt att alla andra åldras utom jag.

Nu måste jag sluta innan jag får ännu mer ångest över att jag verkligen börjar bli gammal!

Postat av: Nadia

Hahaha! :D

Jag förstår dig! Jag börjar också få åldersnoja. Eller om sanningen ska fram så har jag haft det läääänge! Men nu är jag ju för bövelen 21 och fyller 22 i december. DET är gammalt! ;D Kanske kan det bero på att Simon är yngre än jag och att det känns mer nu då han är så jävla liten och har babyrumpshud över hela kroppen! GRR! :S

2010-06-27 @ 00:43:04
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: