-FÖRBANNADE GRÄSKLIPPARE!

Förbannade jävla gräsklippare.Alltså,jag är riktigt jävla nära på att köra den på tippen nu.Det är fan inte menigen att jag ska klippa nå gräs..
Visst är det väl meningen att man ska kunna använda sakerna man har?Men tror ni fanskapet startar när jag ska försöka dra igång den?
Nä,såklart inte!Jag har stått där ute mitt på gräsmattan i säkert 5 minuter och försökt att dra igång den.Men icket.Tillslut blev jag så jävla arg att jag började gråta och gav den en spark och sedan gick jag in.
Jag som skulle överraska pappan med en nyklippt gräsmatta.Men hur jävla enkelt är det när den inte ens startar?

Istället cyklar jag på affärn och köper lite saker så att vi kan äta kyckligsallad till middag..



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: