-Allt om inget,allt om allt.

Då var det helg!Och detta betyder att pappan i familjen enbart har 10 arbetsdagar kvar innan han går på 5veckors semester.Hur underbart kommer inte det att bli?
Jag tror denna sommar kommer bli toppen.(Även lite sömnlös kanske!)
Tyvärr far har till Umeå på måndag för att jobba,men kommer hem redan tisdagen.Och om nu lillasyster/lillebror vill komma just på måndag så får vi träffas i Skellefteå och föda där.Inga som helst problem ju!

Det är bara jag och lilleman vakna nu.Eftersom jag har chans att vila på dagarna så tycker jag att det är pappans tur att få sova lite längre på helgerna.Plus att alla mina preggohormoner gör så att jag är typ pigg klockan 5.

Jag vet egentligen inte vad denna dag har att erbjuda.Om det inte regnar kommer den nog att spenderas ute.Och om det regnar kommer den att spenderas inne och förmodligen kommer vi nog att kakla då.
Det är så roligt att göra sånna saker med hela familjen.Och Lucas älskar verkligen att få vara med.
Visst,det är 2 steg fram och 1 steg bak men det är väl så det ska vara när han har barn?

Nä,nu ska jag sätta mig i soffan med älsklingspojken också ska han få äta en flaska!

20 Dagar kvar!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: