-Kanske ska skaffa fler barn?

Imorse när hela familjen satt i soffan och myste så fick jag bara för mig att säga såhär till Tony.
-Nä,men nog tycker jag att vi ska skaffa 1 till barn.Så att vi får 3 barn.Om vi blir gravida igen när Liam är 1 år så är det ju typ 2år mellan alla barnen.
Tony sa fort nej.Jag hann knappt säga min mening klart innan han sa nej.
Och helt allvarligt så vill jag inte heller ha några mer barn.Båda två känner sig som "klara" med det.Vi har två friska underbara småpojkar.Och jag är så nöjd,och Tony också.

Med två barn ryms dom på varsin skoter.Dom behöver inte trängas i bilen.Dom har en förälder var.Jag vill även kunna ägna tid till mina pojkar.Ju mer barn man har,ju mindre tid till varje barn.

Och en sladdis är verkligen inte att tänka på.Jag vill ha mina barn nära varandra så att dom har glädje av varandra.Och om 5 år när pojkarna börjar bli stora och man kan börja göra saker igen så tror jag att varken jag eller Tony är speciellt sugen på en "sladdis".

Och nej,jag känner inget sug att "testa" få en flicka.Jag skulle aldrig kunna skaffa barn bara för att jag vill ha ett speciellt kön.
Det är nog som dom flesta säger,att jag är en pojkmamma.

Att få flickor,det får mina syster stå för!

Hur är det för er?
Hur många barn vill ni ha?
Skulle ni kunna tänka er en sladdis?

Postat av: Jean

Tycker inte att en som är 5 år yngre baraär en sladdis ;) Men jo, när jag ser på min bror så hade han nog haft mer skoj av sina systrar om han inte varit 13 år yngre, men Bella har väl haft glädje av dig och Lisa, och hon är väl lite av en sladdis?



Skitsamma kön, två barn är en din summa ^_^ som du säger- ni räcker till bättre för dem.

2010-07-31 @ 13:25:09
Postat av: Zandra

Jag är nog också på samma linje om att inte vilja ha en sladdis. Mellan mig och brorsan är det ju 9 år och det tycker jag är väl länge, vill då inte ha det så själv. För mig och Jonas blir det iaf ett barn till, förhoppningsvis inte allt för långt bort :)

2010-07-31 @ 14:57:50
URL: http://www.zandrajonsson.blogspot.com
Postat av: Anki

Vi har sagt att då lille Elias har kommit ut så får det nog vara bra eftersom vi har 2 tösar "mina bonus döttrar", MEN skulle det bli en till senare så självklart skulle man behålla det...det är 8 år mellan Felicia och Robin och jag kan säga att han kan inte få bättre stora syster...Hon är så mån om han och leker och har sig...känns riktigt bra...

2010-08-01 @ 11:02:02
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag skulle nog kunna tänka mig en sladdis när barnen blir mer självständiga..men just nu känner jag mig helt klar med barnafödande..

2010-08-01 @ 18:45:30
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Malla

Här blir det inga fler barn.

Nellie kan man kanske kalla sladdis? Det skiljer 7½ år mellan henne och Fabbe. Just nu går det skitbra, han vill gosa med henne och hon vill följa efter honom överallt haha :P

Men kan tänka mig att han komer tycka att hon är lite jobbig om en 2-3-4-5 år eller så :)



Nä, som sagt, inga fler barn, är inte alls sugen och Leon är också nöjd.

2010-08-01 @ 20:40:05
URL: http://www.monstermalla.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: