-Då,Nu.

Lillebror är redan 2 veckor gammal.Tänk vad tiden går fort.Det gäller att ta tillvara på varje sekund så att man inte missar något!

Än så länge sover han riktigt bra om nätterna.Äter 2gånger per natt,så jag känner att jag inte ska klaga än!Liam har även börjat vara vaken lite då och då under dagarna.Roligt att få se han ögon ibland också!
Fast inatt har han knorrat lite hit och dit.Så idag är första dagen jag känner mig lite trött.Men vilken tur att det finns kaffe!

Lucas är bara för söt alltså.Han vill så jättegärna hålla lillebror hela tiden i soffan.Och då säger han;Komma mig.Så självklart lägger jag dit lillebror i hans famn.
Lucas hinner hålla ungefär 10 sekunder innan han säger;Bibbi(bäbis),bort!
Visst är han för söt?

Nu är det bara 1 vecka kvar innan allvaret börjar om.Lucas börjar då på dagis igen och pappan ska efter 5 veckors semester börja om att jobba igen.Det betyder jag att jag och Liam kommer att vara ensamna 3 timmar per dag då.
Jag hoppas verkligen att jag får ha Lucas mellan 13-16 på dagis istället för 8-11.
Är det någon som vet när Myrans förskola öppnar igen?
Skulle ju behöva prata med någon och höra hur det fungerar.


V.39

Sista magbilden.1 Timme före Liam kom.
2Veckor efter Liams födelse.
Lite hull finns ju kvar.
Men när semestern är slut så börjar allvaret!
Då är det 55kg som gäller!

Postat av: Jonna

Så fin, kan ju inte påstå att du har mkt mage kvar iaf ;) VAr ju ändå gode stor där i slutet :)

2010-07-31 @ 09:26:17
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: