-Två änglar.

Förr så var jag alltid på väg
Jag försökte fånga en dröm
Och jag trodde jag visste, vad jag ville ha
Ni har väckt mig ur min sömn

Plötsligt så var världen helt ny
Allting stanna upp när ni kom
Och jag såg er och visste av hela min själ
Att nu börjar allting om

Himlen måste sakna två änglar
Två finns här hos mig och vilar i min famn
Himlen måste sakna två änglar
Dom ligger tätt intill mig, så trygga i min famn
Kan det vara sant att jag får älska er?
Två av himlens änglar har landat hos mig..





Postat av: ingela och Jonna

Ooo så vacker dikt! helt underbar...precis så känner man ju sig som mamma....lycklig mamma du nu är till två små änglar! O va ja längtar tills de är min tur att få ett syskon till Jonna

2010-07-28 @ 23:40:36
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Sandra och Nora

Den där låten/dikt sjöng jag på Noras dop:)

Den träffade mig i hjärtat på nått sätt!

kram från oss

2010-07-29 @ 18:48:22
URL: http://sandrawiksten.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: