-Lycklig bubbla.

Imorrn blir lillebror en hel vecka!Tiden rusar verkligen iväg.Det gäller att ta tillvara på varenda liten stund!

Livet är verkligen komplett nu.Jag kan absolut inte vara lyckligare.Jag har världens finaste pojkar,och pojkarna har verkligen världens finaste pappa.

Lillebror sover,äter,bajsar och ibland är han vaken en liten stund.Han sover bra på nätterna,och jag njuter så länge det varar!
Igår gick vi och la oss 22.30 och lillebror vaknade 03.30 för lite käk.Sedan vaknade han en gång till kring 06.30.Storebror vaknade 07.30 så då gick jag upp med honom för att få liten egentid med han.Pappan och lillebror sov till 08.30.
Det gäller att njuta,så länge det varar!

Vi har även varit på BVC idag för inskrivning.Och han är helt perfekt,fast det visste vi ju redan.Vikten ligger på 3785g så han har börjat gå upp igen,han har dock inte hunnit upp till sin födelsevikt.

Storebror bryr sig egentligen inte så mycket om lillebror.Fast när vi kom hem från BB och jag skulle amma honom så säger storebror:INTE BITA MAMMA!Hur sött är inte det?
När lillebror ska äta vill storebror gärna vara hos sin mamma.Men självklart är det ju en omställning för honom också.Han har ju haft sin mamma och pappa alldeles själv i snart 2år.

Men som sagt.Jag har verkligen världens finaste pojkar.
Jag kan absolut inte vara lyckligare!

Postat av: Erika

Så härligt det låter :)

2010-07-20 @ 19:18:34
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: