-BM.

Jag har varit på besök på min BM idag.Och jag är rätt nöjd med besöket.Det händer iallafall saker med min kropp!

Jag måste få säga att jag är ganska stolt över min kropp.Jag verkar ju inte känna av värkar denna gången heller.

Jag är iallafall öppen minst 2cm,och hon kände även lillasyster/lillebror huvud med fingrarna.Fosterhinnan buktar ut.
Så det enda jag egentligen går och väntar på är att vattnet ska gå.
Men min BM sa att dirket vattnet gått eller den första värk jag känner så ska jag åka in.Hon tror nämligen att det kan gå riktigt fort även denna gång.
Men inte mig emot!

Nu ska vi se lite film!

Postat av: Jonna

Men så roligt! :)

2010-07-07 @ 23:15:15
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: