- V.15 -

Igår var jag och Tony på IKEA.Lucas fick stanna hemma och vara med sin mormor och morfar.Lucas tycker inte det är sådär jättekul att sitta i bilen flera timmar och sedan sitta i en kundvagn.
Lisa och Pär var också där.Även dom utan pojkar.
Får man säga att det är ganska skönt att bara vara vuxna ibland?
Det blev en massa småköp,och lite småmöbler till hallen uppe och till trappen.
Tyvärr hade dom ingen lackhylla i ek,så det fick vi gå hem utan.
Men det är väl inte så länge innan vi åker dit igen.

ÄNTLIGEN är trappen klar,det enda som saknas nu är skyddräcket där uppe.Vilket förövrigt är en svinigt jävla dyr histora.Trodde jag skulle dö när jag fick höra priset.
Men vad ska man göra,vi måste ju ha ett..

Idag ska våran pappa ut och köra lite skoter med några.Jag och lilleman hade väl också tänkt att gå ut.Men vi kommer att köra Lucas Ski-doo bob istället!

Idag går vi förövrigt in i V.15,tiden bara spinger iväg.Det är inte så många veckor innan det är dags för UL.
Och magen ja,det syns redan.Om man jämför med när jag väntade Lucas så har jag redan nu större mage.
Men bilder kommer kanske senare idag.




Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: