- U t v e c k l i n g -

Lucas har fått dille på sockludd.Ja ni läste rätt,sockludd!
Om man frågar honom om han har något sockludd sätter han sig ner på golvet,sliter av sig sockarna och börjar leta mellan tårna.
Och finns det något så måste mamma eller någon annan ta bort det.
Hur sött är det inte?
Man kan verkligen inte hålla sig för skratt!

Och ikväll fick jag nästan "världens chock",lite lätt överdrivet kanske.Men överraskad på ett postivt sätt.
Jag börja nämligen sjuna Imse Vimse Spindel för lillprinsen.Och allt eftersom jag sjunger så gör han alla rörelser till låten!
Så underbar liten människa alltså!
Nu går det verkligen fort i utvecklingen.Jag tycker det händer nya saker varje dag!
Håll i hatten,snart är han 15!

Nä,nu promenad!

Postat av: Ann-Catrin

Ja du =) Nu går det snabbt. Det är faktiskt sant man hinner inte säga 15 så är han där strax =) Njut för det är en bara sådan kort tid de är små. Snart får du gå och oroa dig precis som dina föräldrar och jag och Ove fick göra då du och Jannice var i farten =) Kram på dig ;-)

2010-01-25 @ 21:33:45
URL: http://ambivalentabloggen.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: