- U p d a t e -

Läget här hemma är samma som i morse.Febern har inte gått ner något,snarare att den gått upp lite grann.Det har varit lite gnälligt och lite ledsamt här på förmiddagen.Men när man är sjuk får man ju gnälla,och vara lite ledsen.
Ingen mat fick han heller ner nu till lunch.
Jag har iallafall fått honom att sova en stund.Tog en väldans tid att få honom att sova,men eftersom det är tyst nu så måste jag ju ha lyckats.
Vi får väl se hur länge han sover..
Till middag tror jag att det blir blodpudding.Mest för att Lucas tycker det är väldigt gott.Jag vill ju gärna att ha ska få i sig lite mat iallafall.

Jag tror jag känt bäbis sparka.Fast man kan ju aldrig vara riktigt säker om det är bäbis.Men jag tror det.Tycker jag känner igen "sprattelen" från det jag väntade Lucas.

Nä,lunch till mig var det ja..


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: