- U n d e r s t i m u l e r a d -

Varning för ett mindre positivt inlägg.

Varför skulle jag ens kunna tro att febern skulle ha försvunnit till idag?Redan nu har han 39.2 så jag antar att febern kommer att stiga lite under dagen.

Inatt har det inte blivit sådär jättemånga timmars sömn.Jag har väl fått ihop sisådär 3-4timmar.Resten av natten har jag legat och hoppats på att han somna om efter att han vaknat och varit ledsen.
Men klockan 3 vaknade han för att inte somna om i mer än 5min åt gången.
Jag gav iallafall upp halv 6,då steg vi upp.

Hur känner jag mig en morgon som denna då?
Ja,trött,lättirriterad,trött igen och grymt understimulerad.
Måste jag vara hemma en dag till tror jag nästan att jag hamnar på pysket.Kanske att ta i något.Men just nu är jag väldigt lite positiv.

Jag ska dricka kaffe nu så kanske återkommer jag med att lite roligare och positivare inlägg senare!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: